onsdag 28 december 2011

Moby Duck


Moby Duck
av Donovan Hohn

   Alltså, den här boken är ju egentligen mer än bara ett knäppt omslag som vissa andra jag brukar lägga upp. Faktum är att omslaget inte ens är särskilt knäppt. Däremot älskar jag knäppisfaktorn på själva bokens innehåll vilken ju framgår ganska tydligt via undertiteln.

   Den här boken lär jag söka efter, och införliva i FABUC-butikens sortiment så småningom om den fortfarande finns i rotation därute. Just nu hinner jag inte. Är nerjobbad som fan, förkyld och har två dar kvar på jobbet. Men sen..

   När jag väl läst den förtjänar den en recension. Får återkomma då.

Fyra knäppisar

2 kommentarer:

  1. Det här gjorde min morgon. Underbart!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att man kunde bidra till att göra någons morgon. Det gjorde mig glad :)

    SvaraRadera