torsdag 11 augusti 2011

Erotisk pysselbok


Erotic Dots -Join the dots to create 60 sexy and exciting pictures

   Den här typen av böcker fascinerar mig. Jag undrar vad den har för målgrupp? Den ensamme snuskhummern som vill se lite vågade bilder och tror att det lättaste sättet är att rita dem själv? Det pryda paret som vill liva upp sitt sexliv och generat iakttar resultatet av strecken de ritat "Nämen oj, titta.. vad gör dom för nåt!?"

   Och hur erotiska eller upphetsande kan de egentligen bli på en skala, jag menar..kom igen?? När jag ser den här boken får jag en oemotståndlig lust att göra en tillsynes likadan bok, som lovar erotiska bilder, men för de som orkar dra strecken framträder istället bilder av par med missbildningar, eller kanske otrevligt djursex (ser ni pudeln där mellan mannen och kvinnan), eller varnande bibelord ur Gamla Testamentet. Eller bara nåt så enkelt som en censurerad bloop som träder fram när man är klar.

Fem knäppisar


4 kommentarer:

  1. Det här var ju tamejfan en tiotaggare! Mein Gott im Himmelreich!

    SvaraRadera
  2. ja eller hur. sen har jag för mig att Vertigo ska släppa nåt liknande i höstutgivningen. "en erotisk ritbok."

    SvaraRadera
  3. Magnus Frederiksen11 september 2011 kl. 20:56

    De Erotiska ritboken släpps på Vertigo i slutet av hösten. I den kommer man kunna färglägga en å en annan sexakt, en dvärg som strippar och lite lack och läder för att nämna några scener.
    Hoppas den ska roa.
    VH / M

    SvaraRadera