lördag 3 september 2011

Arbeitslos again

Arbetslös och astrevlig bibliotekarie med något tvivelaktig humor söker anställning i Göteborgsområdet.

Mitt sommarvik på biblioteket gick ut den sista augusti, och jag hoppades på en förlängning men nope, det gick inte. Är ju inte jätteledsen ändå. Nu kan jag catcha upp med min dotter och ägna henne mer tid, få tid åt både bloggen, bokhandeln och mitt eget skrivande igen.

Men skulle du som läser detta vara personalansvarig på ett bibliotek inom Göteborg och bara känna att oj shit, den snubben måste vi ha på vårt bibliotek -så hör gärna av dig. Jag arbetar mot lön, bloggar gärna, jobbar med utställningar och köper gärna in de där bizarra böckerna till just ert bibliotek. hälsn. Jonas


Adventures of Unemployed Man
av Erich Origen & Gan Golan

kan få en knäppis eftersom jag känner mig generös idag...

2 kommentarer:

  1. Det är mig ett stort nöje att härmed meddela att du fått ”THE LIEBSTER BLOG AWARD” av swedishzombie.com & därmed är både utsedd till kvalitetsblogg & samtidigt offentligt utskämd!
    Du kan läsa mer om det här:
    http://www.swedishzombie.com/2011/09/liebster-blog-award.html
    GRATTIS! =)

    SvaraRadera