tisdag 24 maj 2011

Birth Control


Birth control is sinful in the Christian marriages and also robbing God of priesthood children!!
av ms. Eliyzabeth Yanne Strong-Anderson

med undertiteln: Many false Christ marriages are living on birth control and now leading the American church wealth.

   Går det ens att med bästa vilja i världen läsa den här boken med dess språkliga misch-masch och tillämpning av väldigt generösa grammatiska regler, tempusändringar och logisk inkonsekvens? Det skulle väl vara för att få sig ett fett garv. En mer elak person än mig skulle här ha passat på att dra birth control-skämtet fullt ut...

Fem knäppisar

2 kommentarer:

  1. Oj! — Jag vet att du fått fråga två dussin gånger förut, men jag måste ändå — var tusan grävde du upp den här luntan?!

    För övrigt måste jag säga att jag är imponerad. Av din förmåga att hitta märkliga böcker. Inte av den här bokens specifika ärende...

    SvaraRadera
  2. det är nåt skumt med blogger nu. jag kan inte gå in och kommentera tillbaka som mig själv...

    hursomhelst Creutz, som svar på din fråga -jag
    har haft det lite som hobby detta med bizarra böcker och samlat rätt länge. sen får jag tips av polare oxå. ibland är det sånt jag själv har eller säljer i FABUC-butiken.

    SvaraRadera