söndag 29 maj 2011

Oh Fuck


Oh Fuck -The Acid is Kicking In, Jesus Christ the Walls are Melting
av Arnold Robbins

   Är det där en galago? Jag är ganska säker på att det är en galago, eller ett spökdjur? Eller så är galago och spökdjur samma sak? Jag vet inte. Visste ni att galagon är ett djur som alltid har en viss koncentration av lysergsyra i sitt blod? Det gör att situationen avbildad på bokens omslag i verkligheten aldrig skulle kunna inträffa. Galagon kan helt enkelt inte få snetripp. Därför är boken knäpp.

Fyra knäppisar får den.

5 kommentarer:

  1. Hmmm??

    http://oreilly.com/catalog/9781565924277/

    SvaraRadera
  2. den hade jag inte sett. sånt händer när man letar bizarra omslag. en del är möjligen fejk, eller äkta fast de är parodier på grejer man kanske borde känna till. det är en stoor värld.

    SvaraRadera
  3. O'reilly är ett förlag som bara ger ut datorrelaterade böcker. Alla har dock bilder av olika djur på omslaget.

    SvaraRadera
  4. Den är fejk men det är en bra parodi så jag tycker det är okej!

    SvaraRadera
  5. Ja. Jag försöker att helst vara hård och inte släppa igenom alltför uppenbara fejkar. Men det har nog hänt att nån slunkit igenom..

    SvaraRadera