söndag 29 januari 2012

Goda råd


People Who Don't Know They're Dead -How They Attach Themselves To Unsuspecting Bystanders and What To Do About It
av Gary Leon Hill

   En pärla i din shelf-sektion, ditt kuriosakabinett i bokhyllan för dig som vill få dina polare att tappa hakan vid en titt på ditt hembibliotek. Och jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är väldigt skönt att någon skrivit den här boken. Gary lämnar oss ju inte i sticket. Vi får veta hur vi ska handskas med problemet.


Absolut fem knäppisar.

Nu åter i lager i FABUC-shopen för 159:- + porto.


4 kommentarer:

  1. Alltså, man blir ju SÅ jävla nyfiken på bokhyllorna hemma hos er!!

    SvaraRadera
  2. du får komma hit nån gång och botanisera :) fast jag hoppas inte det framstår som att jag har varenda bok själv i hyllan vars omslag hamnar här på bloggen. en del har jag ju förstås, men lite retligt är det att ha så otroligt mycket coola böcker som hör till webb-butiken lagrade i lådor istället för uppställda (de ska ju säljas är tanken). en del får jag ju tid att läsa eller lägga rabarber på själv men absolut inte allt.

    SvaraRadera
  3. Djävligt lockande titel, medges.

    SvaraRadera
  4. ja, titeln är ju nästan allt här. jag gillar personligen särskilt tillägget "and what to do about it" :)

    SvaraRadera